Dag van vertrek - Reisverslag uit Boven-Leeuwen, Nederland van Evi Kadt - WaarBenJij.nu Dag van vertrek - Reisverslag uit Boven-Leeuwen, Nederland van Evi Kadt - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek

Blijf op de hoogte en volg Evi

21 April 2014 | Nederland, Boven-Leeuwen

Vandaag is het dan eindelijk zover! De tassen zijn ingepakt en ik heb er ontzettend veel zin in! De spanning begint inmiddels toch wel een beetje toe te nemen! Vanavond 22:00 uur vertrekken we vanaf schiphol naar Abu dhabi. Hier moeten we een paar uurtjes wachten en dan vliegen we door naar Manilla. Na een aantal uur hebben we vanaf hier een binnenlandse vlucht naar Davao City. Als alles volgens schema verloopt komen we hier woensdag 23 april aan om 5:55 uur.
Het volgende reisverslag komt vanuit de Filipijnen!!!!

• 21 April 2014 - 10:39

Meriam Janssen:

Een hele goede en veilige reis. Geniet ervan. Heel veel plezier. Liefs meriam

• 21 April 2014 - 13:47

Margreet:

Hoi lieffie, Geniet van alles wat je meemaakt! Hopelijk gaat jullie reis voorspoedig en spreken we elkaar snel weer na de reis! Kus van mama

• 23 April 2014 - 17:31

Marijke Croonen:

Hoi meissie,

Ik hoorde net van mama dat de reis voorspoedig is verlopen. Ik heb vandaag nog even op het werk naar de wereldkaart gekeken hoe ver dat je weg bent. Je hebt al wat attributen gekocht voor in jullie huisje.
    Rust even lekker uit van de lange reis en geniet van al het moois om je heen.

Een dikke knuffel van mij en Jan

Evi

Hallo allemaal, 21 april 2014 vertrek ik met 6 klasgenoten op buitenlandstage naar de Filipijnen. Na een lange reis komen we aan in het plaatsje Calinan. Hier hebben wij een huisje gevestigd bij het Isaac T. Robillo Memorial Hospital. Iin dit ziekenhuis kunnen wij stage gaan lopen net als in het weeshuis, rehab clinic, moeder -en kindhuis, verpleeghuis, home for abused girls, gehandicapten zorg en het rampgebied van de tyfoon Haiyan. Ik kijk erg uit naar de dag van ons vertrek en tel de weken samen met de rest van onze groep af!

Actief sinds 10 Maart 2014